پانیذپانیذ، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره

دختر مو طلایی مامان

عکسهای اردیبهشت 90 - مهدکودک سالار

1390/3/29 13:53
نویسنده : مامان پروانه
3,673 بازدید
اشتراک گذاری

 

خیلی وقت بود که نیومده بودم از خاطراتم چیزی بگم. تو این یه هفته ای که گذشت، عمو احسان برام یه جوجه طلایی خریده بود که تو بالکن میزاشتم توی یک کارتن و بهش دون و آب می دادمم. سه روز تو خونمون بود روز چهارم که من از مهدکودکانی برگشتم، دیدم جوجه طلایی گذاشته و رفته من هم خیلی ناراحت شدم گریه

حالا عموم قراره دو تا دیگه برام بخره. مرسی عمو جونم

اینهم از عکسهای مهدکودک من (نظر یادتون نره)

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان ثنا
25 خرداد 90 15:51
مرسی مامان ثنا جون. با چشمای خشگلت میبینی. دخترتونو ببوسید.
مامان هلیا
29 خرداد 90 10:50
مرسی خاله سافطی. مامانم دیگه نمیتونه برام خاطره بنویسه. وبلاگم به مشکل برخورده. حالا چیکار کنیم؟ هلیا رو ببوسید.بای
مامان هلیا
30 خرداد 90 9:33
الان میرم نگاه میکنم.
ولی اصلا" حوصله ندارم. گوشیم گم شده خیلی ناراحتم
متین مامی ایلیا
20 دی 90 12:05
پرنسس کوچولوی زیبا


مرسی عزیزم. خیلی لطف داری