پانیذپانیذ، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره

دختر مو طلایی مامان

گرفتن پاسپورت شخصی برای پانیذ خانم

1390/4/14 14:24
نویسنده : مامان پروانه
2,045 بازدید
اشتراک گذاری

 از اونجایی که دیگه من، من شدم و دیگه قاطی آدمها شدم. باید پاسپورت جداگونه داشته باشم. دیروز رفتیم عکس انداختیم. آقای عکاسباشی خیلی مهربون بود و همش منو میخندوند. یک عکس خشگل هم ازم انداخت . امروز هم مامانم و بابام  رفته بودند برام پاسپورت بگیرند که بهشوند نداده بودند گفتند که باید خود اینجانب اونجا باشم.نیشخندنیشخندنیشخندنیشخندنیشخندنیشخندنیشخندنیشخندنیشخندنیشخند

بعد مامانم اینا اومدند دنبالم مهدکودک و منو بردند پلیس + 10. اقای پلیس بهم سلام کرد و گفت عمو خوبی؟ منهم خجالت کشیدم. و سرم و انداختم پایین. بعد گفتند که دیگه مشکلی نداره و میتونی بری. منهم با مامانم رفتیم دوباره مهدکودک. ولی من دیگه نمی خواستم برگردم. ولی با اصرار مامانی رفتم چون مامانم دیرش شده بود و میخواست بره سرکار. اینهم از عکس پاسپورتم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

helia & Sarah
14 تیر 90 14:49
مرسی خاله جون. با هم ایشالله.
مامان يگانه زهرا
15 تیر 90 21:07
مرسی با چشمای خشگلتون میبینید.