پانیذپانیذ، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره

دختر مو طلایی مامان

پارک ارم

1390/3/8 13:46
نویسنده : مامان پروانه
3,337 بازدید
اشتراک گذاری

پنج شنبه مامانم تعطیل نبود و من رفتم مهدکودک  و ظهر خاله سافطی و هلیا اومدند دنبالم و رفتیم خونه هلیا. باهم بازی کردیم و غذا خوردیم و خوابیدیم. بعدش مامانم اومد دنبالم و رفتیم خونه . شب هم با مامانی شهلا و عزیزه و روناک و مهرداد و فریما و خاله نسرین اینا رفتیم پارک ارم. من با مهرداد سوار قو، ترن هوایی بچه ها، هلی کوپتر شدم و خیلی خوش گذشت. این عکس مربوط به پارک ارم هستش که من سوار هلی کوپتر شده بودم. مامانم هی می گفت پانیذ منو نگاه کن ولی من از بس هیجان زده بودم، اصلا" حواسم نبود که نبود

اینهم چند تا عکس قدیمی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان مهرسا
7 خرداد 90 14:44
مرسی مامان مهرساجون. خدا بچه شما رو هم براتون نگه داره. از طرف من ببوسش
فتانه
8 خرداد 90 13:26
مرسی گلم. لطف دارید. از اینکه به وبلاگ ما سرزدید، ممنونم.