پانیذپانیذ، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره

دختر مو طلایی مامان

کار ما شده هر روز رفتن به پارک

1390/3/8 13:50
نویسنده : مامان پروانه
1,477 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز هم طبق معمول مامانم که از سرکار برگشت . گفتم مامانی می خوام برم پارک. مامانم هم قول داد که اول بریم حمام کنیم، بعدش میبرتم پارک.

این چند تا عکس مربوط به پارک روبروی خونمون هست که خیلی هم باصفاست ولی ما تا حالا نرفته بودیم.

 مامانم انقدر از من عکس می گرفت، که اینجا دیگه بهش لج کردم و نگاه هم نمی کنم هی صدام می کنه وی من که انگار نه انگار. هه هه هه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

آرتین خان
8 خرداد 90 14:16
مرسی عزیزم. آره ، این بچه ها مجبورمون نکنند که از خونه درنمی آییم. آخه ما هم از صبح سرکار و خسته ایم. با اجازه تون لینکتون کردم.
مامان قندعسل
8 خرداد 90 14:44
آره خاله جون . اگه من نگم که مامانم اصلا" انگار نه انگار. همش میخواد تو خونه بمونه و غذا درست کنه و به این و اون تلفن کنه. هه هه هه ولی من نمیزارم
با اجازه تون لینکتون کردم.
مامان هلیا
9 خرداد 90 13:26
ای شیطونا حالا دیگه بدون ما پارک میرید خوب می گفتین ما هم میومدیم دیگه با من دوستی؟؟؟؟؟؟؟؟ ولی عکسات خیلی خوب شده خاله مامانت باید وقتی هوا روشن بود بیشتر ازت عکس میگرفت
آرتین خان
10 خرداد 90 12:20
سلام مامان ارتین جون
تاریخ تولدش 24/5/87 عزیزم. آرتین جون و ببوسش