پانیذپانیذ، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 22 روز سن داره

دختر مو طلایی مامان

پانیذ و بد اخلاقیاش

1390/2/25 12:26
نویسنده : مامان پروانه
484 بازدید
اشتراک گذاری

نمی دوم چرا؟ ولی بعضی وقتا از خواب که بیدار میشم بی خودی گریه می کنم و دوست ندارم هیچ کس نزدیکم بیاد. امروز هم از اون روزها بودش که ساعت ٩:٣٠ که از خواب بیدار شدم همش گریه می کردم و بغل بابام نمی رفتم بابام هم همونموقع به مامانم زنگ زد و بهش گفت. مامانم هم از پشت تلفن باهام صحبت کرد ولی ... تا که اینکه بعد از یک ربع اخلاقم خوب شد و نشستیم با بابام یک صبحونه مشتی زدیم تو رگ . خوشمزه خوب دست خودم نیست چیکار کنم؟عصبانی

اینهم چند تا عکس قدیمی.

 

 

سایت آپلود عکس و فایل سایت آپلود عکس و فایل سایت آپلود عکس و فایل سایت آپلود عکس و فایل سایت آپلود عکس و فایل سایت آپلود عکس و فایل سایت آپلود عکس و فایل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان هلیا
25 اردیبهشت 90 14:31
چیکار دارین بچمو بزار راحت باش به به چه عکسایی مامانت تو کشو قایم کرده بود و آپ نمی کرد.