پانیذپانیذ، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 22 روز سن داره

دختر مو طلایی مامان

تعطیلی آخر هفته

1390/2/24 12:12
نویسنده : مامان پروانه
439 بازدید
اشتراک گذاری

چهارشنبه هم از مهد کودک رفیتم خونه مامان شهناز و با هلیا رفتیم پارک. اینهم عکس پارک که سوار چرخ و فلک شدیم و خیلی با هلیا خندیدیم. (البته این عکس دزدیه. از وبلاگ هلیا مامان برداشته )

سایت آپلود عکس و فایل

پنج شنبه خونه مامانی شهناز بودم  و مهدکودک نرفتم. خونه مامانی بهم خوش میگذره چون باهم میریم سبزی میخریم. میریم پشت بوم لباس پهن می کنیم و کارهای دیگه... نیشخند

جمعه هم توی خونه کلی آتیش سوزوندم. اولا" که همیشه که ساعت ١٠ به زور از خواب بیدار میشم، ساعت ٩ مامانم و بیدار کردم و با هم رفیتم توی اتاق من و صبحانه خوردیم و بازی کردیم . بعدا"‌هم بابا رو بیدار کردیم و بابا رفت سلمونی و من و مامانم هم رفتیم پارک روبروی سلمونی  و منهم اونجا کلی بازی کردم و البته دوباره چرخ و فلک سوار شدم.لبخند بعدش هم رفتیم خونه. اینهم چند تا عکس قدیمی

 

 سایت آپلود عکس و فایل سایت آپلود عکس و فایل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان هلیا
25 اردیبهشت 90 9:26
سلام پام پانی خاله سافطی خوب حال کردی و دوباره سوار چرخ و فلک شدی دلمون واست تنگ شده عکست هم خیلی ناز شده "البته نه اونی که مامانت کش رفته "