پانیذپانیذ، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 22 روز سن داره

دختر مو طلایی مامان

ماجرای جیش گفتن پانیذ و تعیین تکلیف برای جایزه ها

1390/2/20 14:33
نویسنده : مامان پروانه
743 بازدید
اشتراک گذاری

از وقتی جیشم و میرم و توی دستشویی می کنم خیلی اعتماد به نفسم رفته بالا و هر وقت جیش می کنم،‌به مامانم میگم دیدی جیش کردم دستشویی. مامانم هم کلی از هم تشکر و قدردانی می کنه منم میگم که پس کی برام جایزه میخره

دیشب هم رفته بودیم خونه مامان شهلا. اونجا هم به همه اعلام شد که دیگه اینجانب پانیذ خانم ، دیگه دایپر نمیشم و همونجا اجرا کردم و همه کلی منو تشویق کردند تشویق و منهم مشخص کردم که جایزه برام چی بخرن. خودتون هم میدونید که من چی و بیشتر از همه دوست دارم و به همه گفتم برام جایزه آدامس بخرن.منتظر

باز هم عکس از گذشته ....

 منو دخمل خالم در حال خوردن کاهو (البته دندون نداشتیم بیشتر میمکیدیم قهقهه)

سایت آپلود عکس و فایل

سایت آپلود عکس و فایل

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان امیرمحمد
7 خرداد 90 14:51
مرسی خاله جون. لطف کردی به وبلاگم سرزدی