پانیذپانیذ، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره

دختر مو طلایی مامان

بالاخره موفق شدم عکس بزارم

1390/2/14 14:18
نویسنده : مامان پروانه
387 بازدید
اشتراک گذاری
امروز چهارشنبه 14 اردیبهشت 90 ،بالاخره مامانی تونست بعد از 2 روز تلاش بی وقفه با کمک خاله سافطی عکس بزاره. خیلی خوشحال شدم هورا هورا هورا این عکسها مربوط به سال 88و 89 میشه که تاحالا آپلود نشده بودند. سعی می کنم از این به بعد عکسهاتو همراه با خاطره های همون روز برات بزارم. امروز تو مهدکودک تولد دسته جمعی مربوط به فروردین ماه و داشتید. امروز خودم مهدکودک بردمت. چون وقتی با بابات میری، خیلی دیر میرسی و به برنامه های اونجا نمیرسی. تو خواب ناز بودی که لباساتو تنت کردم و بردم توماشین و اصلا" بیدار نشدی و حتی تو مهد هم که دادمت بغل خاله مریم. خواب خواب بودی. امیدوارم بهت خوش گذشته باشه عروسک من. فردا انشاـ الله قراره با خاله نیراینا بریم شمال پیش مامانی اینا. تو هم که خیلی خوشحالی . وقتی برگشتیم عکسهای شمالت و میزارم عزیزم. فعلا" بای
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)