پانیذپانیذ، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره

دختر مو طلایی مامان

جایزه مامانی برای من (هورا)

1390/3/1 12:14
نویسنده : مامان پروانه
519 بازدید
اشتراک گذاری

از بس مامانم دیر میاد برام مطلب مینویسه، منهم یادم میره چه اتفاقاتی رو براتون نگفتم.  خنده

مامانم قول داده بود که برای من جایزه (ماجرای جیش گفتن) بخره. هفته پیش به اتفاق مامانم رفتیم مرکز خرید سمرقند. رفتیم توی اسباب بازی فروشی.

مامان: پانیذ جون چی میخوای برات جایزه بخرم؟

پانیذ: مامان من کالسکه برای پریسا (عروسکش) میخوام.

مامان: تو که کالسکه داری. یه چیز دیگه انتخاب کن منتظر

منهم موندم چی بگم. دیدم روی میز یه میکروفون پایه دار دو میکروفونه گذاشتند. گفتم اینو میخوام. مامانم هم برام خرید. منهم گفتم مرسی مامان که برام جایزه خریدی چشمک

بعدش هم طبق معمول رفتیم پارک و من به مدت طولانی سوار چرخ و فلک شدم.

 

سایت آپلود عکس و فایل   سایت آپلود عکس و فایل سایت آپلود عکس و فایل

اینم عکس من و هلیا در حال ابراز احساسات قبل از رفتن به پارک

 سایت آپلود عکس و فایل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان هلیا
1 خرداد 90 12:25
به به چه عکسایی مامانت برات آپ کرده خاله جون یه دونه از میکروفون هاتو برای هلیا نگه دار تا باهم آواز بخونین و خونه رو بزارین رو سرتون خانوم در ماشین بازه
مامان آتین
1 خرداد 90 12:50
قربون شما . لطف دارید به پانیذ. من هم لینکتون میکنم. البته با اجازه تون