پانیذپانیذ، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 7 روز سن داره

دختر مو طلایی مامان

تولد دخترخاله ام (هلیا)

1390/5/12 12:53
نویسنده : مامان پروانه
2,229 بازدید
اشتراک گذاری

پنج شنبه پیش تولد دخترخاله ام (هلیا) بودش . ما هم که پنج شنبه از شمال رسیدیم تهران. با مامانم زودی رفتیم برای هلیا کادو بخریم. رفتیم بوستان و براش یه تاپ خوشگل و یه دامن لی خریدیم (البته مامانم برای اینکه من ناراحت نشم برای منهم تاپ خرید). بعد رفتیم خونه و یه حموم جانانه و خواب دو ساعته بعدازظهر و بعد Fresh برای تولد.

ساعت 7 هم رفتیم خونه خاله سارا. من که خیلی ذوق کردم از دیدن بادکنک ها و تزئینات خونه شون. بعدش هم کلی با هلیا رقصیدیم و بعدش هم فوت کردن شمها و بریدن کیک.

به من که خیلی خوش گذشت. ایشاء الله تولد صد سالگیت هلیا جونم

24 مرداد یعنی 12 روز دیگه هم تولد منه . ولی چون مصادف با  ماه مبارک رمضونه، بعد از ماه مبارک حتما"یه جشن تولد خشگل میگیرم و اونموقع از تولدم براتون عکس میزارم. اینهم چند تا عکس از تولد هلیا.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

helia & Sarah
14 مرداد 90 15:09
مرسی خاله پروانه چه عکسای قشنگی گذاشتی مامانم وقتی دید خیلی ذوقید. ایشالا تولد پانیذ خانوم ولی ما هنوز کادو نخریدیم.
helia & sara
22 مرداد 90 10:26
رفتم که بهت رای بدم. برو که داشته باشیم ها
یک دو سه (شماره 3 انتخاب شد).
با تشکر از شما
helia & sara
23 مرداد 90 15:22
مرسی خاله سافطی.
لطف کردی پیغام گذاشتی. ایشالله بیایی تولد، کیکم و بخورید با هلیا جون و برام حسابی برقصید.